הסופר מיני של יונדאי תמיד זכתה לפולאריות גבוה מהקהל המקומי. כעת זהו דור שלישי ל-i20 מאז החליפה את הגטס, והיא מביאה עימה שיפור משמעותי מבחינת מראה חיצוני ויכולות דינמיות מהגבוהות שבנמצא. מצד שני סביבת הנהג אינה עושה רושם כמו המשובחות של הקטגוריה, נוחות הנסיעה בעיר סבירה והביצועים של יחידת ההנעה שעברה בירושה מהדגם היוצא פושרים. מערכת הבטיחות בגרסה הבכירה מתקדמות ביחס למקובל, אבל גרסת הבסיס נטולת כל מערכות אקטביות שהפכו אביזר חובה כיום. בשורה התחתונה היא עדיפה מקודמתה בתחומים רבים, אבל מול הדגמים המודרניים בקטגוריה מצרפת, ספרד ויפן יהיה לה קשה לבלוט.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.