ה-5008 הוא למעשה גרסה מוארכת ל-3008 המשובח והמוערך של פיז'ו, עם אפשרות לשורת מושבים שלישית המייצרת מקום לשבעה נוסעים. רק שבניגוד לאח הקטן והמאוד מצליח, הוא מתמודד בקטגוריה מעוטת מתחרים. הוא נחת כאן לראשונה ב-2017 ועבר לאחרונה מתיחת פנים שעדכנה מעט את המראה והרחיבה את היצע מערכות הבטיחות.
כמו שאר דגמי פיז'ו, גם ל-5008 עיצוב שובה עין, עם מראה דינמי ומוקפד שמהווה את אחד מיתרונותיו הברורים ביחס למתחרים המגושמים והשבלוניים יותר. גם סביבת הנהג איכותית ביחס לאחרים, אם כי התפעול - כמקובל בקונצרן PSA לאורך השנים - מסורבל, "מתאמץ" להיות מיוחד. מרחב המחיה ליושבים בשורה השניה טוב מאוד הודות לאפשרות לכיוון מרחק נפרדת של כל אחד משלושת המושבים, יתרון שחברי משפחה גדולה יודעים ללא ספק להעריך.
היצע המנועים שלו מגוון ולמעט מנוע הבנזין הצנוע, הביצועים טובים למדי בכולם. התנהגות הכביש היא מהמשובחות בסגמנט, על חשבון נוחות נסיעה נוקשה יחסית במהירות נמוכה ובתנועה עירונית. בשורה התחתונה, אם אתם רוצים רכב פנאי נאה עם מקום לשבעה, ה-5008 הוא כנראה הבולט מכולם. אם יכולת דינמית היא זו החשובה לכם במיוחד, הוא הופך לאופציה היחידה
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.