המשפחתית המצליחה של יונדאי נחתה אצלנו לראשונה ב-2017, עברה עדכון קל ב-2019 והפכה ללהיט מכירות בשוק המקומי. היתרונות שהעניקו לה את ההצלחה המרשימה היו בין היתר יחידה היברידית חסכונית שלא התפשרה על ביצועים, מראה מיוחד, תא נוסעים שימושי ואבזור ראוי הכולל בין היתר מערכות בטיחות מתקדמות. סביבת הנהג אמנם אינה מהאיכותיות בקטגוריה ושדה הראיה לאחור נפגם כתוצאה מפס לאורך השמשה האחורית, אך היא אחת היותר טובות בסביבה מבחינה דינמית, עם נוחות נסיעה יותר מסבירה.
האיוניק אמנם כבר אינה צעירה, וביונדאי כבר הכינו מחליפה מתבקשת. גם התפתחות החטיבה הכל חשמלית בקונצרן (איוניק) צפויה להשפיע על זהות המחליפה ומועד האירוע, אבל עדיין, למרות גילה הוותיק, היא מהטובות שיש. משפחתית ראויה, נאה, שמשלבת ביצועים וחיסכון ואהובה מאוד בסביבה המוסדית. קחו רק בחשבון שללקוח הפרטי היא הפכה יקרה משמעותית ממתחרותיה כאן.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.