ynet-logocars-logo
פנאי גדול

קיה סורנטו - פנאי לשבעה על בנזין, דיזל והייברידי

קיה סורנטו העדכני הוא דור רביעי בשושלת רכב הפנאי עם מקום לשבעה של היצרנית, וביצע קפיצת מדרגה משמעותית לעומת קודמו. זה מתחיל בעיצוב חיצוני שרירי ומרשים במיוחד, ממשיך בסביבת נהג מקורית ואיכותית עם מסך מגע גדול ("10.25) ובגרסאות בכירות לוח מחוונים דיגיטלי איכותי ("12.3), ויש לו גם את המערכות המתקדמות ביותר שיש ליצרנית להציע, כולל התרעה על רכב בשטח מת ומניעת כניסה לנתיב לא פנוי, פתיחת דלת מסוכנת ושכחת ילדים ברכב. בדור הזה הוא גם מציע מרחב מחיה משופר לנוסעים מאחור, מהטובים ביותר בקטגוריה מבחינה זו.

סורנטו מוצע עם מגוון מנועים רחב. יש מנוע בנזין ממנו עדיף להימנע בגלל ביצועים עצלים, או דיזל מוגדש מודרני ומשובח העדיף עליו משמעותית מכל בחינה. ההיצע כולל גם גרסאות משולבות חשמל, היברידי רגיל והיברידי-נטען המאפשר תיאורטית 57 ק"מ נקיים מזיהום. ההנעה קדמית בכל הגרסאות למעט ההיברידית-נטענת עם הנעה כפולה.

עיקר יתרונו של סורנטו מתבטא גם בדור החדש בתג-מחיר נמוך יותר מהמתחרים הישירים, ולכן הוא עסקה משתלמת במיוחד. מצד שני, רשימת האבזור שלו ברוב הגרסאות צנועה מהמצופה עבור רכב במחיר של רבע מיליון שקלים.