כמו שאר דגמי המותג הצ'כי, גם רכב הפנאי הקטן של סקודה סובל ממראה לא מושך במיוחד, אפרורי וחסר ייחוד. אך גם כמקובל בסקודה, הוא מציע לבעליו תא נוסעים מרווח ואיכותי במיוחד, טוב ממרבית מתחריו בקטגוריה. לצד זאת הוא מספק נוחות נסיעה גבוהה, יחידת כוח (מנוע-גיר) יעילה ולא פחות חשוב, סוללת מערכות בטיחות מתקדמות. ולסיום, כמו בסקודה משחר ההיסטוריה וכנראה גם בעתיד - אם התוכן חשוב לכם יותר מההופעה, קאמיק שמחירו מתחיל ב-127 אלף שקלים הוא אחד הדגמים הטובים בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים, אם לא הטוב שבהם.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.