האאוטלנדר של מיצובישי נחשב לאחד מרכבי הפנאי הפופולאריים בהיסטוריה של שוק הרכב המקומי, והדגם הנמכר ביותר של היצרנית כאן שסובלת בשנים האחרונות מהיצע מוגבל ומצומצם. איך הגיע למעמד כה בכיר? בעיקר מכיוון שהיה מהראשונים להציע שבעה מקומות ישיבה, אבל עם תג-מחיר דומה או גבוה רק במעט מרכבי פנאי עם חמישה מקומות בלבד.
הדור החדש והרביעי בשושלת הוא דגם ראשון שמציגה מיצובישי מאז נרכשה על-ידי ניסאן, והוא מבוסס על פלטפורמה ומכלולי הנעה של ניסאן אקסטרייל המוכר. בניגוד לבסיס המיושן של קודמו לשם, כאן יש שיפור משמעותי לא רק מבחינת ביצועים אלא בעיקר נוחות נסיעה עדיפה והתנהגות טובה באופן ניכר. מהדגם היוצא.
על כך הוא מוסיף יתרונות בדמות עיצוב מרשים, ייחודי ובולט, הגם שלא כל אחד יאהב את מראה החרטום הלא קל לעיכול. סביבת הנהג סופר-איכותית ומודרנית (שוב, עדיפה לאין ערוך על זו הקודמת בדגם), עם רשימת אבזור עשירה ונוחות שימוש גבוהה, עם מרחב מחיה משובח ליושבים בשורה השנייה. זו השלישית, כדאי לדעת, מתאימה כמו בעבר בעיקר לילדים ולנסיעות קצרות וממילא מקטינה באופן משמעותי את נפח תא המטען.
ברשימת החסרונות יש למנות היצע מערכות בטיחות פחות מתקדמות מאלו המוצעות בדגם בצפון אמריקה. בנוסף, אם אתם מתכננים לחבר לו עגלה, קחו בחשבון שכושר הגרירה שלו נמוך משמעותית ממתחריו. יתרונו המשמעותי: מוניטין יוצא דופן, בין היתר מכיוון שהוא היחיד כיום בקטגוריה שמורכב ביפן, ארץ הייצור המועדפת על קהל מקומי ושמרן.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.