את הסוויפט הנוכחית סוזוקי הציגה בסוף 2016 ולאחרונה היא עברה מתיחת פנים קלה תוך שסוזוקי מכנה אותה היברידית. בפועל לא מדובר בתוספת מנוע חשמלי המאפשר שימוש בו להנעת המכונית, אלא במערכת היברידית קלה עם אלטרנטור שונה המשמש כמתנע וגנרטור לטעינת מצבר נוסף, המספק חשמל למערכות חיוניות, תומך כשהוא יכול בהאצה ומאריך את משך פעולת מערכת עצור-סע. שינויים נוספים הם תוספת מערכות בטיחות מתקדמות ובכך היא מיישרת קו פחות או יותר עם המתחרות המודרניות. הבעיה העיקרית שלה היא שבכל שאר התחומים, החל בתא הנוסעים, דרך הביצועים ונוחות הנסיעה היא נותרה מאחור, ומתקשה להתמודד מול מתחרות מודרניות וסופר איכויות בקטגוריה. גם החיזוק החשמלי הקל לא משפר באופן דרמטי את צריכת הדלק.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.