עוד לפני שעוסקים באיכויות הדינמיות או בתא הנוסעים של פיז'ו 508, אי אפשר שלא להתפעל
מהמראה יוצא הדופן שלה, וקל להכתיר אותה כמכונית הנאה והמרשימה ביותר בקטגוריה
מבחינה זו. ואז מגיעים לסביבת הנהג ומגלים שגם זו מקורית ומעניינת, גם אם לא
איכותית-יוקרתית כפי שפיז'ו הייתה מעוניינת שנרגיש.
ה-508 נהנית היום, בדור השני ושלוש שנים מאז הושקה לראשונה כמו רבות מאחיותיה למותג
הצרפתי ובאופן היסטורי, מיכולות דינמיות גבוהות המעמידות אותה לא רק מעל מתחרותיה
בקטגוריה, אלא בקרבת דגמים יקרים ממנה ולא במעט. היא משווקת עם שני מנועי בנזין
מוגדשים או בגרסה היברידית-נטענת חזקה ויוצאת דופן. אבל המושב האחורי שלה צפוף
יחסית, בעיקר אם תתעקשו להושיב שם מבוגרים. גם נוחות הנסיעה אינה מהטובות בקבוצה,
בניגוד לערכי המותג.
אבל הבעיה העיקרית שלה מגיעה ממקום אחר לגמרי - תג מחיר של החל מ-200 אלף שקלים. לא רק
שהוא הופך אותה ליקרה באופן ניכר ממתחרותיה, הוא גם מציב אותה בקרבה יתרה למכוניות
סדאן מבית מותגי יוקרה. ובכך הוא מקשה עליה בשוק המקומי. אין לנו ספק שמחיר זול
יותר היה הופך אותה לאחת הפופולריות כאן, במצב הנוכחי זה פשוט לא יכול לקרות.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.