המשפחתית הגדולה של סקודה היא אחד הדגמים הוותיקים בקטגוריה, ואחד הנחשקים שבה. רק לאחרונה
עברה מתיחת פנים אך למרות גילה המתקדם יחסית, היא מתמודדת שוות סיכוי על צמרת
הקבוצה. שלא במפתיע, היא גם מהבודדות בשוק הרכב שנמכרת במספרים דומים במשך השנים,
ולא איבדה לקוחות חוזרים שהעדיפו לבחור ברכבי פנאי או שוויתרו לחלוטין על הקטגוריה
הזו.
הסופרב נהנית מיתרונות מבנה משמעותיים מול האחרות, שכן היא מציעה מרחב מחיה ותא מטען
דומים לאלה של מכוניות סאלון ולעיתים אף יותר מכך. הספסל האחורי בה יכול לאכלס
בקלות יתרה גם שחקני כדורסל גבוהים, מבלי שתהיה להם בעיה כלשהי עם המושב לפנים. כל
זאת לצד מערכות בטיחות מתקדמות, איכות חומרי תא נוסעים, מנועים ותיבות הילוכים
שמגיעים היישר מהמדפים המשובחים בדרך כלל של קונצרן פולקסווגן.
הסופרב מוצעת גם - בניגוד לחברותיה - במגוון גדול במיוחד של גרסאות. החל מבסיסית שמיועדת
לשוק המוסדי ועד L&K סופר-מפוארת, כפולת הנעה וחזקה במיוחד כאלטרנטיבה במחיר שפוי (יחסית, שכן היא מתקרבת ל-300 אלף שקלים) לדגמי יוקרה.
וכך למרות שהיא אינה מאפשרת לבחור במנועים היברידיים סופר-חסכוניים, היא עדיין בחירה
קלאסית בקטגוריה ואחת המצטיינות בה, אם לא הטובה מכולן.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.