ynet-logocars-logo
פנאי

סקודה קודיאק - הטוב ביותר לשבעה על הגובה

הקודיאק הוא רכב פנאי ראשון וסופר מוצלח שסקודה הציגה אי שם ב-2016, ועבר כעת מתית פנים שמעדכנת בעיקר את החרטום ומשדרגת את רשימת האבזור. הוא מבוסס על פלטפורמה ומכלולי הנעה של המשפחתית הגדולה והמוערכת סופרב, עם מרכב מוגבה וגרסאות עם שבעה מקומות ישיבה ופופולאריות יוצאת דופן בשוק המקומי.

כמו שאר דגמי היצרנית, גם כאן יש תא נוסעים איכותי, מרווח ושימושי, עם שורת פתרונות מקוריים ששילבו בו מהנדסי המותג ועליהם הם ראויים לקבל צל"ש. החל באמצעי מניעת פגיעה בדלתות בעת פתיחתן ועד תומכי ראש אחוריים המאפשרים מנוחה או אף שינה ללא כאבי צוואר. מצד שני סביבת הנהג מסגירה את גילו האמיתי ונראית מיושנת בהשוואה למתחריןם מודרנים.

היצע מנועים מגוון - עם בנזין ודיזל מודרניים אך ללא אפשרות היברידית או חשמלית - מציע ביצועים טובים, למעט בגרסת הבסיס המרגישה עצלה בנסיעה בתפוסת נוסעים מלאה. יש אפשרות להנעה קדמית או כפולה-קבועה בגרסאות בכירות וחזקות. גם רמות הגימור מגוונות, מגרסאות בסיס המיועדות לשוק המוסדי ועד מפוארות במיוחד עם אבזור עשיר שמקובל בדגמי יוקרה. בדומה למרבית דגמי סקודה, גם לקודיאק איכויות נסיעה גבוהות המתבטאות ברמת נוחות מרשימה והתנהגות משובחת למרות גודלו ומשקלו. ושילוב תכונות אלה הופך אותו לרכב פנאי עם מקום לשבעה הטוב בקטגוריה.