רכב הפנאי של סיטרואן מתבסס על פיז'ו 3008 המוכר. המראה שלו אומנם פחות מוחצן ומרשים, וגם סביבת הנהג שגרתית יותר, אבל יש לו כמה יתרונות משמעותיים. הוא גדול יותר בכלל ממד, ועם מושב אחורי המאפשר כיון למרחק הוא מציעה מרחב מחיה טוב משמעותית, מהטובים בקטגוריה. גם נוחות הנסיעה בו היא מהמרשימות ביותר בקרב רכבי הפנאי, הודות למערכת בולמי זעזועים פרוגרסיביים. הוא מוצע עם אותם מנועי בנזין ודיזל, אבל תג המחיר שלו זול בכ-5% מהמקבילות בפיז'ו מה שהופך אותו לאטרקטיבי, אם אתם מוכנים להתפשר על החזות האנמית. יש גם גרסה היברידית נטענת אבל תג המחיר שלה גבוה למדי.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.