בישראל סוזוקי מכנה אותו קרוסאובר, אבל בשאר העולם הוא מכונה SX4 קרוס, כסטיישן משפחתית עם איפור קרבי. בתחילה זכה לפופלאריות יוצאת דופן בשוק המקומי הודות למיצוב שלו כרכב פנאי, יחד עם תא נוסעים שימושי כאלטרנטיבה למשפחתית. כיום הוא סובל כמו שאר דגמי המותג מהיותו אחד הדגמים הוותיקים בשוק הרכב, מה שבא לידי ביטוי בסביבת נהג פשוטה, היצע מערכות בטיחות צנוע ואיכויות נסיעה נמוכות ביחס למתחרים מודרניים. העיצוב החיצוני אומנם עודכן ב-2017, אבל עדיין הוא לא מהדגמים הנאים בקטגוריה. לאחרונה קיבל מערכת היברידית קלה המביא שיפור בצריכת הדלק.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.