ynet-logocars-logo
שטח

ג'יפ רנגלר - הכי טוב בשטח, לא מומלץ לכביש

רכב השטח האייקוני של ג'יפ שמר גם בדור העדכני על עיצובו הייחודי והמאוד מזוהה, ולשמחת מיליוני מעריצים, גם על יכולת שטח חסרת מתחרים בזכות מכלולים חסונים שהפכו נדירים שתעשיית הרכב. כבעבר הוא מוצע בגרסה קצרה עם שלוש דלתות ומקום לארבעה נוסעים, או גרסה ארוכה עם חמש דלתות ומקום לחמישה.

בהשוואה לרנגלר הקודם הוא מציע תא נוסעים וסביבת נהג שימושיים ואיכותיים יותר - גם אם לא כאלה העומדים בסטנדרט כלשהו שמקובל כיום - לרבות אפשרות פירוק של הגג, הדלתות ואפילו השמשה הקדמית. איכות הנסיעה על הכביש טובה מבעבר, לרבות שימוש במנוע מודרני, אבל אל תצפו לעידון ונינוחות של רכב מודרני.

חסרונות הגדול מתבטא ברמת בטיחות נמוכה מאוד, שכן הוא אינו כולל מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות ונישא על מבנה שתוכנן לפני עשרות שנים. בהתאם, התוצאות שהשיג במבחני ריסוק באירופה ובצפון אמריקה נמוכות במקרה הטוב, מביכות בפועל.

בשורה התחתונה, זה הג'יפ היחידי והאמיתי. רכב שטח ייחודי עם יכולת עבירות מדהימה ותדמית סופר קשוחה שאהובה על גברים ונשים כאחד. אלא שכרכב ליום יום הוא דורש פשרות רבות (מדי), בחלקן כאלה שהופכות אותו לפשוט לא בטוח מספיק על הכביש.