זהו דור שני לאחד ממייסדי הקטגוריה ורבי המכר שלה, ואחד מהדגמים הנמכרים ביותר של ניסאן, שהפך כמעט למותג בפני עצמו. הג'וק העדכני שומר על העיצוב הייחודי של קודמו עם עדכונים מתבקשים, ועדיין נראה טוב מאוד. גם איכויות הנסיעה שופרו, בעיקר היכולת הדינמית. הוא גם שימושי יותר מבחינת מרחב המחיה ונפח תא המטען, אבל עדיין נחות מחלק מהמתחרים מבחינה זו. ביצועי המנוע הצנוע פושרים ונוחות הנסיעה בעיר אינה מבריקה. ולכן, הגו'ק העדכני אינו רק מוצר מושך כמו הדגם היוצא, אבל זו עדיין ייחודו והסיבה העיקרית לרכוש אותו.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.