אחת המכוניות היותר מעניינות שעלו על הכביש בעשורים האחרונים. גם סטיישן משפחתית שימושית, גם מכונית ספורט עם ביצועים שיכולים לבייש את פורשה בכביש המתאים, גם הנעה כפולה-קבועה שהופכת אותה לטיל בין יבשתי על כביש רטוב. הכל מהכל. היא לא משולמת אמנם, כי נוחות נסיעה היא ממש לא הצד החזק שלה אלא אם הזמנתם כאופציה בתשלום (שערורייתי) מתלים אדפטיביים, ואין לה דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה שהפך לפריט חובה במכוניות ספורט מהירות, והיא גם די צעקנית, כך שלמרות מרכב סטיישן אפרורי היא ממש לא תוציא אתכם פקידי בנק משעממים. רק חבל שהמחיר מונע ממנה להיות בחירה אפשרית של בני תמותה עם חשבון בנק נורמלי. אבל תמיד אפשר להמתין כמה שנים ולרכוש אותה כיד שניה משיננית עם קרן הון משפחתית
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.
בין מומחי הרכב שהערכתם לכל דגם ב"מנוע חיפוש" נלקחה בחשבון, כתבי הרכב של המגזינים אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטו, מוטור וספורט ואוטובילד הגרמניים, קאראדוויז האוסטרלי, רואד אנד טראק, קאר אנד דרייבר ומוטורטרנד האמריקאיים ואחרים.